Nyt IT-system: status på fejl og rettelser

Opdateret 25. august 2022

I april 2022 satte vi vores nye sagsbehandlingssystem i fuld drift. I den forbindelse kan der løbende opstå mindre fejl i vores systemer.

Her på siden vil vi opdatere status på de fejl og uhensigtsmæssigheder, du kan opleve som bruger.

Hvad kan du opleve? Hvad betyder det for dig? Hvad er status? Skal dette fortsat meldes ind?


Aktuelt er der ikke registreret større fejl og uhensigtsmæssigheder i systemet.
 

Om skemaet
Ovenstående er en liste over de mest typiske fejl, du som bruger kan opleve lige nu. Der ikke en liste over alle fejl i systemet. Vi opdaterer listen jævnligt - men du kan opleve fejl, som ikke er beskrevet på listen.


Hvis du oplever øvrige fejl, opfordrer vi til, at du melder dem ind til os.

Sådan fejlmelder du
Kontakt vores tekniske support på 70 10 40 41 (mandag - fredag: 9.00 - 12.00).

Generel feedback og ændringsønsker
Har du generel feedback eller forslag til ændringer (fx i Se Sag eller breve), skal du bruge vores feedbackblanket, som du finder her:

  • Feedbackblanket (Feedbackblanketten kan ikke bruges til indmelding af fejl)