Fejl i enkelte eFakturaer den 25. juni 2025

Der er desværre sket en fejl i nogle eFakturaer primært sendt til forsikringsselskaber den 25. juni 2025. Fejlen betyder, at fakturaerne indeholder ugyldige betalingsoplysninger. 
Læs mere om fejlen, og hvad du kan gøre her: Teknisk fejl i eFakturaer sendt den 25. juni 2025

Tal for anmeldte arbejdsskader relateret til COVID-19 (uge 24)

AES har nu modtaget i alt 443 anmeldelser om arbejdsskader relateret til COVID-19.

De 443 anmeldelser omfatter dels sager om selve sygdommen, dels sager om fx allergi som følge af brug af værnemidler. Tallet er opdateret pr. 8. juni 2020.

På vores side om COVID-19 og arbejdsskader finder du en uddybning af tallene, og mere information om reglerne for arbejdsskadeerstatning i forbindelse med COVID-19.

For mere information kontakt presserådgiver Christian Mortensen 20 56 87 02.