Fejl i enkelte eFakturaer den 25. juni 2025

Der er desværre sket en fejl i nogle eFakturaer primært sendt til forsikringsselskaber den 25. juni 2025. Fejlen betyder, at fakturaerne indeholder ugyldige betalingsoplysninger. 
Læs mere om fejlen, og hvad du kan gøre her: Teknisk fejl i eFakturaer sendt den 25. juni 2025

Anmeld arbejdsulykke

Arbejdsgivere har pligt til at anmelde arbejdsulykker.

Anmeld arbejdsulykke som arbejdsgiver


Anmeldelse af arbejdsulykker skal ske i det digitale anmeldesystem EASY på virk.dk. Læs mere om EASY, anmelderettigheder og anmeldelse af arbejdsulykker på virk.dk.

Særlige omstændigheder, hvor borgere eller andre selv skal anmelde arbejdsulykker

Der kan opstå særlige situationer, hvor en tilskadekommen borger eller en repræsentant på vegne af borgeren, selv er nødt til at anmelde en arbejdsulykke. Det kan fx være, hvis arbejdsgiveren ikke kan eller vil anmelde skaden eller hvis virksomheden ikke eksisterer længere eller er gået konkurs.